Informații privind accesarea contului LiveCareer
Unde găsesc butonul de conectare?
Pe Livecareer.ro, butonul de conectare se află în partea de sus a ecranului, lângă butonul de contact.
De ce nu mă pot conecta?
Înțelegem cât de enervante pot fi momentele în care nu te poți conecta la cont. Dar când apar astfel de situații, este foarte probabil să existe o defecțiune de sistem. Totuși, avem câteva soluții care îți pot fi de folos.
Prima ar fi să îți cureți memoria cache a browserului. Îți prezentăm mai jos pașii pe care îi poți urma ca să-ți cureți memoria cache în funcție de diferite browsere:
Google Chrome:
- dă click pe pictograma cu trei puncte verticale, aflată în partea din dreapta sus a ferestrei;
- dă click pe „Clear browsing data” (Șterge datele de navigare);
- în partea de sus a ferestrei, selectează un interval de timp. Pentru a șterge tot, selectează „All time” (Dintotdeauna);
- bifează căsuțele pentru „Cookies and other site data” (Cookie-urile și alte date privind site-urile) și „Cached images and files” (Imaginile și fișierele memorate în cache);
- dă click pe „Clear data” (Șterge datele).
Apple Safari:
- apasă simultan tastele Control + Alt + E pentru a-ți curăța memoria cache;
- de asemenea, poți da click pe fila „Safari” din partea din dreapta sus a ferestrei și, pe urmă, pe „Preferences” (Configurări) din meniul vertical;
- alege „Advanced” (Avansat);
- în partea de jos a ferestrei, bifează „Show Develop menu in menu bar” (Afișează meniul „Dezvoltator” în bara de meniuri), iar apoi accesează bara de meniuri și dă click pe „Develop” (Dezvoltator) și, ulterior, pe „Empty cache” (Șterge cache-urile).
Microsoft Edge:
- apasă simultan tastele Ctrl + Shift + Delete;
- selectează „All time” (Tot timpul) din secțiunea „Time range” (Interval de timp);
- bifează „Cache” sau „Cached images and files” (Imagini și fișiere memorate în cache) și, pe urmă, dă click pe „Clear now” (Goliți acum).
Dacă curățarea memoriei cache nu funcționează, o altă soluție ar fi să încerci să-ți accesezi contul utilizând modul privat al browserului sau „Incognito” în cazul browserului Google Chrome.
Sperăm că una dintre aceste soluții îți va rezolva problema. Dacă problema persistă, atunci te rugăm să ne contactezi pentru asistență. Suntem aici ca să te ajutăm.
Cum îmi resetez sau recuperez parola?
Nu îți face griji dacă ți-ai uitat parola și ai nevoie de una nouă. Contactează-ne aici și îți vom reseta parola.
Nu-mi pot reseta parola. Ori de câte ori încerc să o resetez ajung înapoi la aceeași pagină de resetare a parolei. Ce pot face?
Există mai multe soluții pe care le poți încerca pentru a-ți rezolva problema. Îți prezentăm mai jos câteva sugestii:
- reîmprospătează-ți pagina apăsând tasta F5 sau dând click pe butonul de reîmprospătare;
- deschide o filă nouă sau o fereastră de browser în Google Chrome;
- curăță memoria cache din Google Chrome, dând click pe pictograma cu trei puncte verticale din partea din dreapta sus a ferestrei și, pe urmă, pe „Clear browsing data” (Șterge datele de navigare). Selectează opțiunea „All time” (Dintotdeauna) pentru intervalul de timp și bifează căsuțele „Cookies and other site data” (Cookie-urile și alte date privind site-urile) și „Cached images and files” (Imaginile și fișierele memorate în cache);
- dă click pe „Clear data” (Șterge datele) și încearcă din nou;
- șterge-ți istoricul din Google Chrome, dând clic pe pictograma cu trei puncte verticale din partea din dreapta sus, selectând opțiunea „History” (Istoric) și din nou „History” (Istoric) din meniul vertical;
- În partea din stânga a paginii, dă click pe „Clear browsing data” (Șterge datele de navigare) și, pe urmă, alege opțiunea „All time” (Dintotdeauna) pentru intervalul de timp. Întoarce-te pe pagina LiveCareer și încearcă să te reconectezi la cont.
Dacă încă te confrunți cu această problemă, te rugăm să contactezi echipa noastră strălucită de la Relații clienți.
Probleme tehnice privind CV-urile și scrisorile de intenție
Ce include abonamentul complet LiveCareer?
Cu abonamentul complet LiveCareer poți:
- crea CV-uri și scrisori de intenție nelimitate;
- descărca, imprima sau trimite prin e-mail un număr nelimitat de CV-uri și scrisori de intenție în format Adobe PDF (.pdf), MS Word (.docx) și Text simplu (.txt);
- stoca CV-urile și scrisorile de intenție create pentru a le accesa sau edita oricând;
- accesa instrumente premium suplimentare care să te ajute să-ți găsești un loc de muncă.
De ce nu pot descărca un document pentru care am plătit?
Mai întâi, deconectează-te de la cont și reconecteză-te, după care încearcă din nou să descarci documentul.
Dacă folosești Google Chrome, încearcă să cureți memoria cache:
- dă click pe pictograma cu trei puncte verticale, aflată în partea din dreapta sus a ferestrei;
- dă click pe „Clear browsing data” (Șterge datele de navigare);
- în partea de sus a ferestrei, selectează un interval de timp. Pentru a șterge tot, selectează „All time” (Dintotdeauna);
- bifează căsuțele pentru „Cookies and other site data” (Cookie-urile și alte date privind site-urile) și „Cached images and files” (Imaginile și fișierele memorate în cache);
- dă click pe „Clear data” (Șterge datele).
- Încearcă să descarci din nou documentul.
Pentru a-ți descărca un CV sau o scrisoare de intenție, tot ce trebuie să faci e să te conectezi la contul tău, să accesezi tabloul de bord și să descarci documentul dând click pe „Descarcă” și alegând formatul „Text simplu” (.txt).
Dacă aceste soluții nu-ți rezolvă problema, atunci te invităm să iei legătura cu echipa noastră de la Relații clienți. Suntem nerăbdători să te ajutăm!
De ce nu îmi pot imprima documentul?
S-ar putea să existe mai multe motive care să te împiedice să faci acest lucru. Pentru a rezolva această problemă, îți recomandăm următoarele acțiuni:
- asigură-te că ți-ai descărcat CV-ul pe calculator și că l-ai salvat într-unul dintre formatele acceptate: Adobe PDF (.pdf), MS Word (.docx) și Text simplu (.txt);
- verifică din nou dacă imprimanta este pornită și pregătită să imprimeze;
- încearcă să repornești imprimanta;
- repornește calculatorul și încearcă din nou să imprimi.
Dacă niciuna dintre aceste soluții nu a funcționat, te invităm să iei legătura cu noi pentru a te ajuta direct cu rezolvarea acestei probleme. Suntem aici ca să te ajutăm.
Am probleme cu spațierea/marginile/dimensiunea. Ori de câte ori îmi scot CV-ul la imprimantă, acesta se imprimă pe mai multe pagini sau spațiile dintre secțiuni sunt prea mari. Cum rezolv această problemă?
Pentru problemele legate spațierea sau marginile CV-ului, îți recomandăm să urmezi acești pași simpli:
- conectează-te la cont și accesează tabloul de bord;
- găsește pictograma în formă de creion, aflată în centrul imaginii CV-ului, și dă click pe ea. Acesta te va duce la instrumentul de editare;
- aici vei vedea trei file etichetate „Model”, „Formatare” și „Culoare”. Selectează fila „Formatare”;
- vei găsi instrumente care te vor ajuta să ajustezi cu ușurință spațierea, marginile și dimensiunile fonturilor din CV;
- după efectuarea modificărilor dorite, descarcă din nou CV-ul sau dă click pe „Salvează și continuă” pentru a salva modificările efectuate.
De ce nu pot încărca un document existent?
Editorul nostru acceptă doar documentele care au o dimensiune mai mică de 10 MB și care au formatele următoare: .DOC, .DOCX, .PDF, .HTML, .RTF și .TXT. Asigură-te că documentul pe care dorești să-l încarci respectă aceste cerințe.
Dacă documentul respectă cerințele de mai sus și problema persistă, atunci te rugăm să ne contactezi pentru a te ajuta.
Trebuie să îmi fac mai multe versiuni ale CV-ului pentru diverse locuri de muncă, iar site-ul nu îmi permite acest lucru?
Pentru a avea acces la serviciul nostru, te rugăm să te asiguri că ai un abonament activ. Pentru a verifica acest lucru dă click pe fila „Setări” și mergi la „Informații generale privind abonamentul".
Dacă dorești să ai parte de cea mai bună experiență pe platforma noastră, îți recomandăm să utilizezi Google Chrome. Dacă întâmpini probleme, îți recomandăm te conectezi la cont utilizând browserul Google Chrome și să încerci din nou.
Scopul nostru este să îți oferim cele mai bune servicii și cea mai bună asistență. Dacă ai întrebări sau neclarități, te invităm să iei legătura cu noi.
De ce nu poate recrutorul sau managerul de recrutare să deschidă e-mailul pe care l-am trimis împreună cu CV-ul?
Dorim să ne asigurăm că ai cele mai mari șanse de succes în cererea ta de angajare. Așadar, îți recomandăm să urmezi acești pași pentru a te asigura că CV-ul este în formatul adecvat și poate fi vizualizat de potențialii angajatori.
În primul rând, îți recomandăm să soliciți recrutorului să-ți confirme că ai descărcat CV-ul în formatul corect. Dacă formatul nu este cel corect, descarcă CV-ul utilizând browserul Google Chrome și salvează-l în formatul pe care ți-l solicită angajatorul în descrierea postului, și anume: .doc, .docx, .PDF, .ODT, .RTF sau .TXT. Dacă descrierea postului nu specifică un anumit format de fișier, îți recomandăm să îți salvezi CV-ul fie în formatul .PDF, fie în formatul .doc.
După ce ai salvat CV-ul într-un format adecvat, anexează-l la un e-mail pe care să ți-l trimiți ca test. Dacă totul funcționează cum trebuie, anexează fișierul la un alt e-mail și trimite-l potențialilor angajatori.
Dacă tot te confrunți cu probleme, te invităm să iei legătura cu noi pentru asistență. Te vom ajuta cu tot ce ai nevoie.
Îți mulțumim că folosești serviciul nostru și îți urăm succes în găsirea unui loc de muncă.
Abordarea problemelor site-ului
De ce primesc mereu „Error 400 bad request” (Eroarea 400 Solicitare incorectă) când încerc să accesez site-ul?
Această eroare poate avea mai multe cauze. Încearcă următoarele soluții din browserul Google Chrome:
- reîmprospătează pagina;
- curăță memoria cache din setările dispozitivului.
Dacă niciuna dintre acestea nu îți rezolvă problema, te rugăm să iei legătura cu noi.
De ce mi se blochează pagina ori de câte ori încerc să dau click pe un CV?
În cazul în care calculatorul nu mai răspunde pe neașteptate, încearcă următorii pașii:
- deconectează toate dispozitivele conectate la calculator;
- închide calculatorul;
- scoate calculatorul din priză;
- așteaptă 20 de secunde și, pe urmă, repornește-l și încearcă din nou să dai click pe un CV.
Notă: Browserul Google Chrome este cel mai compatibil cu platforma noastră.
De ce nu mi se salvează munca pe site? Îmi pierd mereu informațiile introduse?
Înțelegem cât de frustrantă poate fi situația în care munca ta nu se salvează și dorim să te ajutăm cu rezolvarea acestei probleme. Îți prezentăm mai jos câteva idei pe care le poți încerca pentru a rezolva problema:
- în primul rând, asigură-te că ai o conexiune stabilă la internet. Editorul nostru salvează în timp real modificările pe care le faci asupra CV-ului. O conexiune instabilă la internet poate cauza probleme în ceea ce privește salvarea acestor modificări;
- pe urmă, îți recomandăm să utilizezi Google Chrome pentru a te conecta la cont, deoarece acest browser este cel mai compatibil cu platforma noastră;
- dacă problema persistă, îți recomandăm să cureți memoria cache din Google Chrome și să încerci să salvezi documentul din nou. Dacă nu știi sigur cum să cureți memoria cache, poți găsi ușor instrucțiunile printr-o căutare rapidă pe Google.
Dacă ai încercat sugestiile de mai sus și munca ta tot nu se salvează, te invităm să iei legătura cu noi. Te vom ajuta cum putem noi mai bine cu rezolvarea acestei probleme.
Informații referitoare la plată
Cum verific tranzacțiile LiveCareer în extrasul meu de cont?
Te rugăm să cauți în extrasul de cont „BLD*Livecareer.ro” sau „Livecareer.ro”.
Care sunt modalitățile de plată disponibile?
Te rugăm să consulți pagina site-ului privind finalizarea plății, unde poți vedea toate modalitățile de plată disponibile. Dacă plătești utilizând un card de credit, s-ar putea să fie necesar să-ți contactezi banca pentru o autorizare suplimentară. Acest pas suplimentar este uneori necesar pentru ca plata să fie procesată fără probleme și în siguranță.
Ne cerem scuze pentru orice inconvenient pe care acest lucru l-ar putea cauza și apreciem înțelegerea ta în această privință. Dacă ai întrebări sau neclarități, te rugăm să iei legătura cu noi. Te vom ajuta cu tot ce ai nevoie.
De ce nu pot să plătesc cu cardul meu de credit și de ce mi se cere să utilizez un alt card?
De obicei, asta se întâmplă în situația în care banca a impus restricții asupra contului. În cazul în care contul tău bancar este restricționat, te rugăm să iei legătura cu banca și să îi comunici că încerci să realizezi o plată.
Am fost taxat, deși nu-mi amintesc să mă fi abonat. Puteți verifica dacă am un cont pe platforma voastră?
Pentru a stabili dacă ai sau nu un cont pe platforma noastră, te rugăm să încerci următorii pași:
- în primul rând, caută prin e-mailurile și folderul de spam/junk și vezi dacă ți-ai creat un cont pe platforma noastră;
- dacă ai un cont, încearcă să te conectezi. Dacă ai reușit să te conectezi înseamnă că ai un cont pe platforma noastră.
- în schimb, dacă nu te poți conecta, dă click pe „Parolă uitată”, introdu-ți adresa de e-mail și apasă pe „Trimite”. Pe urmă, îți vom trimite un e-mail cu un link prin care să-ți resetezi parola. Primirea e-mailului respectiv reprezintă confirmarea faptului că ai un cont pe platforma noastră;
- Cu toate acestea, dacă nu primești niciun e-mail cu un link prin care să-ți resetezi parola și dacă l-ai căutat și în folderul de spam/junk, acest lucru înseamnă că e posibil să nu ai un cont pe platforma noastră.
Dacă ai încercat pașii de mai sus și ești sigur că nu ai un cont pe platforma noastră, atunci te rugăm să iei legătura cu noi. Te vom ajuta cu tot ce ai nevoie și cât mai repede posibil.
Gestionarea abonamentului
Cum îmi anulez abonamentul?
Este foarte ușor să-ți anulezi abonamentul. Trebuie doar să urmezi acești pași:
- conectează-te la cont;
- accesează linkul „Setări” din tabloul de bord, dând click pe propriul prenume;
- dă click pe „Abonament” și, pe urmă, pe „Anulare”.
De ce nu am primit un e-mail de confirmare privind anularea/rambursarea/abonarea?
Te rugăm să verifici folderul de spam/junk. Este posibil ca e-mailul de confirmare privind anularea, rambursarea sau abonarea să fi fost direcționat acolo. Dacă tot nu-l găsești, te rugăm să iei legătura cu noi și te vom ajuta cu tot ce ai nevoie.
Cum îmi pot șterge definitiv toate datele?
În conformitate cu RGPD, poți solicita ștergerea tuturor datelor personale pe care le avem în evidență sau poți solicita o copie a acestor date.
Dacă ai un abonament cu acces complet:
- conecteză-te la cont;
- accesează pagina noastră privind Politica de confidențialitate și urmează instrucțiunile din secțiunea 6(e) sau 6(g).
Dacă ești înregistrat, dar nu ai și un abonament cu acces complet la serviciile noastre:
- accesează pagina de conectare și dă click pe „Nu mi-am creat un cont”;
- vei primi un e-mail cu instrucțiuni despre cum să îți confirmi identitatea;
- după ce ți-ai confirmat identitatea, poți să-ți gestionezi datele urmând instrucțiunile din secțiunile 6(e) și 6(g) de pe pagina noastră privind politica de confidențialitate.
Spune-ne dacă te putem ajuta și cu alte informații.